دانلود تحقیق نقش تبلیقات در بازار یابی

فروشنده
تاریخ انتشار
۲۳ اسفند ۱۳۹۷
تعداد بازدیدها
6848 بازدید
12,800 تومان

بهنرین هارا ارزان از ما بخرید

دانلود تحقیق نقش تبلیقات در بازار یابی

امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست زیرا فعالیتهای در حال توسعه

تغییر کرده است و در یک محیط رقابتی بایستی مشتریان را جذب نمود.

تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت آمیز به حساب می آید و شرکتهای موفق

به ویژه در امر صادرات، به موازات ارتقای کیفی محصولات خود به دنبال طراحی

و به کارگیری سیستمهای بازاریابی پویا و مؤثر می باشند. تبلیغ به شما کمک می کند

تا مشتریان کنونی را نسبت به خود وفادار ساخته یا بازارهای جدیدی را برای خود برگزینید.

 

۱۲۶۰۰۰

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.